• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Конференція "Інформаційне перенасищення педагогів"

Конференція "Інформаційне перенасищення педагогів"

2022-02-03

3 лютого в рамках запланованого циклу методичних конференцій, започаткованих інформаційно - методичним відділом Палацу, відбулася Zoom конференція «Шляхи подолання педагогічного вигорання у працівників закладів позашкільної освіти. Вирішення педагогічних конфліктів, методики стимулювання творчості» для педагогів закладів позашкільної освіти області.

До участі у конференції була запрошена старший викладач кафедри ПМД та ІКТ в освіті обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського, психолог, арт - терапевт Євгенія Закревська, яка розповіла учасникам про причини інформаційного перевантаження педагогів, дослідження у цій сфері та способи боротьби з вигоранням. Євгенія привела приклади терапевтичних вправ та методик, які допоможуть «перезавантажитись» і настроїтись на позитивний лад та дати старт новим можливостям у своїй діяльності. Психолог наголосила, що педагоги повинні бути уважними до себе: це допоможе своєчасно помітити перші симптоми.

До участі у конференції долучилась і заступник директора з навчально-виховної роботи Чернігівського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Оксана Лобанова, яка розповіла про самоосвітню діяльність керівників гуртків Центру, участь у конкурсах різних рівнів як спосіб самовдосконалення та творчого розвитку. Всі учасники ще раз переконалися, що відмінною рисою самоосвіти педагога є те, що результат такої роботи – розвиток вихованців, а не тільки самовдосконалення в професійних планах. Мета самоосвітньої діяльності педагогів – всебічний розвиток особистості для подальшого забезпечення умов навчання і виховання гуртківців.

Організаторка конференції Олена Дружина розповіла колегам про методи створення «здорових» відносин у команді та найголовніші навички сучасної конкурентноспроможної особистості. Soft skills — це особисті характеристики, завдяки яким людина може успішно взаємодіяти в команді під час розв’язання будь-яких робочих питань.

До зазначених характеристик належать наступні вміння:

- активне слухання (здатність уважно слухати, ставлячи допоміжні запитання, що дозволяють опоненту ширше розкрити думку та зрозуміліше пояснити свою позицію);

- вміння вести перемовини;

- невербальні елементи комунікації (вміння не тільки висловлювати думку розумно та стисло, але й застосовувати жести, міміку, поставу на підтвердження слів, що робить спілкування більш виразним);

- вміння переконувати;

- вміння презентувати та виступати публічно;

- storytelling (вміння розповідати);

- письмові навички (наприклад, вміння укладати звіти, вести комунікацію).

Наприкінці конференції педагоги обмінялися власним досвідом попередження педагогічних конфліктів та надали практичні рекомендації, як вийти з кризової ситуації (дякуємо спікерам Тетяні Крафт та Олені Куніциній, які з задоволенням долучилися до делікатної теми з практики роботи своїх закладів).

Нажаль, технічні умови завадили Тетяні Лях, директору Ріпкинського Центру дитячої та юнацької творчості долучитися до дискусії, але ми сподіваємось на подальшу співпрацю!

Дякуємо всім за плідну роботу, активну участь та небайдужість! А спікерам - за цікаву та корисну інформацію!

/Files/images/000_2022/зображення_viber_2022-02-04_14-29-49-684.jpg/Files/images/000_2022/зображення_viber_2022-02-04_14-29-49-879.jpg/Files/images/000_2022/зображення_viber_2022-02-04_14-29-50-101.jpg/Files/images/000_2022/зображення_viber_2022-02-04_14-29-50-450.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 21